Курси підвищення кваліфікації
Курси підвищення кваліфікації:
Конференції:
1)STEM, STEAM, STREAM: ВІД КОНЦЕПЦІЇ ДО ПРАКТИЧНОГО ВТІЛЕННЯ
3)СУЧАСНІ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ЕФЕКТИВНОГО НАВЧАННЯ
4)БЕЗПЕЧНИЙ ІНТЕРНЕТ ДЛЯ УЧНІВ ТА ОСВІТЯН
6)СУЧАСНІ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ В РОБОТІ ВЧИТЕЛЯ: ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ
7)STEM, STEAM, STREAM І ПРОЄКТНЕ НАВЧАННЯ
Курси:
1)Ефективне навчання: інструменти для вчителя
2)Технологічна підготовка учнів засобами STEM, STEAM-навчання
Вебінари:
1)Як вчителю створити та розвивати власний YouTube-канал
2)Безпека дітей в інтернеті: як навчитися виявляти загрози та протидіяти їм
3)Можливості сервісів Canva та Liveworksheets для створення інтерактивних навчальних матеріалів
4)Створення інтерактивних навчальних матеріалів за допомогою сервісу ThingLink
5)Як навчати майбутніх програмістів: практичні кейси для уроків інформатики
6)Лайфхаки з використання сервісу LearningApps в освітньому процесі
7)Продуктивна робота наприкінці семестру: онлайн-тести, проєкти та творча діяльність
8)Інструментарій сучасного вчителя в епоху спілкування через монітор комп'ютера/смартфона
9)Інтегрований STEM-тиждень як ресурс формування цілісності сприйняття світу
10)Навчаємо дітей мистецтва розповідати історії за допомогою PowerPoint
11)Zoom-квести в навчальній та позаурочній роботі: принципи організації та цікаві ідеї
12)Функціонування закладу освіти в сучасних умовах: персональний вебсайт учителя
13)Сервіс відеоконференцій Zoom: оновлення та лайфхаки для дистанційних уроків
14)Онлайн-сервіси для організації дистанційного та проєктного навчання: Trello, Basecamp, Asana
15)Онлайн-дошка – допоміжний інструмент у роботі педагога
16)Створення дидактичних та роздаткових матеріалів у Microsoft PowerPoint для роботи в НУШ
17)Використання сервісів Renderforest та InShot для створення навчальних відеороликів на смартфоні
18)Модель 5Е для організації та проведення STEM-уроку
19)Альтернативи гугл-диску: зручні та ефективні способи збирати, зберігати та ділитися інформацією
21)Word та Excel у професійній роботі вчителя: ефективне використання
23)YouTube-канал сучасного педагога: від створення контенту до організації дистанційного навчання
24)Telegram для навчання: практичні кейси зі створення вчителем каналу та бота
25)Використання вчителем Instagram і Facebook для налагодження якісного освітнього процесу
26)Ще раз про LearningApps та Google Forms. Створюємо квести
27)Google Calendar як інструмент ефективної організації роботи вчителя
28)Посилюємо PowerPoint: доповнення та плагіни для оформлення та організації інтерактивного навчання
29)Інструменти для створення робочих аркушів: зручно та ефективно
30)STE(A)M у школі: як формувати спрагу до пізнання у дітей
31)Секрети використання вчителем сервісу Gmail для комфортного та ефективного листування
32)Як навчати майбутніх програмістів: практичні кейси для уроків інформатики
33)Google Презентації – дієвий інструмент для дистанційного та змішаного навчання
34)Створення єдиного інформаційно-освітнього простору: скетчноутинг, вебквест, інтерактивний плакат
36)Як отримати, налаштувати та використовувати 3D-принтер у закладі освіти
37)Інтерактивна взаємодія на синхронному дистанційному уроці за допомогою сервісу Mentimeter
38)Використання технологій віртуальної та доповненої реальності (VR/AR) в освітньому процесі
39)Основи автоматики і робототехніки як складові впровадження STEM-освіти на уроках інформатики
40)Створення електронної візитівки вчителя на сервісах ChokoLink та Unilink
41)Робота з дітьми в умовах воєнного стану на прикладі можливостей «На Урок»
42)Особливості завершення навчального року 2021/2022 в середній та старшій школі