A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа
ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Саф'янівської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області

Курси підвищення кваліфікації

Дата: 03.06.2021 18:51
Кількість переглядів: 149

Курси підвищення кваліфікації:

Фото без опису

Конференції:

1)STEM, STEAM, STREAM: ВІД КОНЦЕПЦІЇ ДО ПРАКТИЧНОГО ВТІЛЕННЯ

2)ІННОВАЦІЇ В ОСВІТІ

3)СУЧАСНІ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ЕФЕКТИВНОГО НАВЧАННЯ

4)БЕЗПЕЧНИЙ ІНТЕРНЕТ ДЛЯ УЧНІВ ТА ОСВІТЯН

5)БЕЗПЕКА В ІНТЕРНЕТІ

6)СУЧАСНІ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ В РОБОТІ ВЧИТЕЛЯ: ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ

7)STEM, STEAM, STREAM І ПРОЄКТНЕ НАВЧАННЯ

Курси:

1)Ефективне навчання: інструменти для вчителя

2)Технологічна підготовка учнів засобами STEM, STEAM-навчання

3)Онлайн-тестування у школі

Вебінари:

1)Як вчителю створити та розвивати власний YouTube-канал

2)Безпека дітей в інтернеті: як навчитися виявляти загрози та протидіяти їм

3)Можливості сервісів Canva та Liveworksheets для створення інтерактивних навчальних матеріалів

4)Створення інтерактивних навчальних матеріалів за допомогою сервісу ThingLink

5)Як навчати майбутніх програмістів: практичні кейси для уроків інформатики

6)Лайфхаки з використання сервісу LearningApps в освітньому процесі

7)Продуктивна робота наприкінці семестру: онлайн-тести, проєкти та творча діяльність

8)Інструментарій сучасного вчителя в епоху спілкування через монітор комп'ютера/смартфона

9)Інтегрований STEM-тиждень як ресурс формування цілісності сприйняття світу

10)Навчаємо дітей мистецтва розповідати історії за допомогою PowerPoint

11)Zoom-квести в навчальній та позаурочній роботі: принципи організації та цікаві ідеї

12)Функціонування закладу освіти в сучасних умовах: персональний вебсайт учителя

13)Сервіс відеоконференцій Zoom: оновлення та лайфхаки для дистанційних уроків

14)Онлайн-сервіси для організації дистанційного та проєктного навчання: Trello, Basecamp, Asana

15)Онлайн-дошка – допоміжний інструмент у роботі педагога

16)Створення дидактичних та роздаткових матеріалів у Microsoft PowerPoint для роботи в НУШ

17)Використання сервісів Renderforest та InShot для створення навчальних відеороликів на смартфоні

18)Модель 5Е для організації та проведення STEM-уроку

19)Альтернативи гугл-диску: зручні та ефективні способи збирати, зберігати та ділитися інформацією

20)Вчителювання в соцмережах: використання сервісу Photopea для створення візуального навчального контенту

21)Word та Excel у професійній роботі вчителя: ефективне використання

22)Вчителювання в соцмережах: використання сервісу Photopea для створення візуального навчального контенту

23)YouTube-канал сучасного педагога: від створення контенту до організації дистанційного навчання

24)Telegram для навчання: практичні кейси зі створення вчителем каналу та бота

25)Використання вчителем Instagram і Facebook для налагодження якісного освітнього процесу

26)Ще раз про LearningApps та Google Forms. Створюємо квести

27)Google Calendar як інструмент ефективної організації роботи вчителя

28)Посилюємо PowerPoint: доповнення та плагіни для оформлення та організації інтерактивного навчання

29)Інструменти для створення робочих аркушів: зручно та ефективно

30)STE(A)M у школі: як формувати спрагу до пізнання у дітей

31)Секрети використання вчителем сервісу Gmail для комфортного та ефективного листування

32)Як навчати майбутніх програмістів: практичні кейси для уроків інформатики

33)Google Презентації – дієвий інструмент для дистанційного та змішаного навчання

34)Створення єдиного інформаційно-освітнього простору: скетчноутинг, вебквест, інтерактивний плакат

35)Організація ефективного зворотного зв’язку між учасниками освітнього процесу за допомогою Google Презентацій

36)Як отримати, налаштувати та використовувати 3D-принтер у закладі освіти

37)Інтерактивна взаємодія на синхронному дистанційному уроці за допомогою сервісу Mentimeter

38)Використання технологій віртуальної та доповненої реальності (VR/AR) в освітньому процесі

39)Основи автоматики і робототехніки як складові впровадження STEM-освіти на уроках інформатики

40)Створення електронної візитівки вчителя на сервісах ChokoLink та Unilink

41)Робота з дітьми в умовах воєнного стану на прикладі можливостей «На Урок»

42)Особливості завершення навчального року 2021/2022 в середній та старшій школі

 


« повернутися

Вхід для адміністратора